Στην Kate Jhaveri ανέθεσε το TikTok καθήκοντα Global Head of Marketing. Το στέλεχος προέρχεται από τη θέση της CMO για το ΝΒΑ και θα διαδεχθεί τον Nick Tran που αποχώρησε από την πλατφόρμα τον Ιανουάριο. Αναλαμβάνει στη θέση της Vanessa Pappas, Global Chief Operating Officer του TikTok, η οποία χειριζόταν το κομμάτι του παγκόσμιου marketing κατά το διάστημα της μετάβασης.

Στο NBA, η Jhaveri ήταν επικεφαλής της καμπάνιας για την 75η επέτειο του πρωταθλήματος και κλήθηκε να διαχειριστεί τα disruptions που προκάλεσε η πανδημία. «Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, οι κοινότητες πάντα με γοήτευαν. Αυτό που φέρνει τους ανθρώπους κοντά. Το πώς οι κοινότητες εξελίσσονται και αναπτύσσονται.

Και όλες οι ιστορίες και οι εκπληκτικοί άνθρωποι μέσα σε μια κοινότητα», έγραψε η ίδια στο LinkedIn. «Δεν υπάρχει πιο δημιουργική, εκπαιδευτική, engaging και καθοριστική για την κουλτούρα κοινότητα από το TikTok και είμαι ενθουσιασμένη που έχω την ευκαιρία να συμβάλω στη διαμόρφωση του brand και να αφηγηθώ τις εξαιρετικές ιστορίες αυτής της κοινότητας!». Η εφαρμογή διανύει μια περίοδο αυξημένης απήχησης, τόσο σε χρήστες όσο και σε brands και δείχνει να στρέφεται δυναμικά στην τάση του social commerce.

(Πηγή: AdAge)