Την υλοποίηση της στρατηγικής διεύρυνσης των δημιουργικών δυνατοτήτων της μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων προχωρά η WPP, με την απόκτηση του agency Passport Brand Design. Όπως εξήγησε ο CEO της WPP Mark Read, η νέα συμφωνία κομίζει τεχνογνωσία στο design που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη συνδεδεμένων εμπειριών πελάτη εστιασμένων στο brand building.

«Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να είναι υψηλότερες από ποτέ, ο καθορισμός των χαρακτηριστικών και της ταυτότητας του brand έχουν καταλυτικό αντίκτυπο στην ικανότητά του να επιτύχει σήμερα. Η Passport διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στο στρατηγικό positioning και τη δημιουργική εκτέλεση σε όλα τα touchpoints, που θα βοηθήσουν πολύ τους πελάτες μας».

Με ορίζοντα την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών, τους τελευταίους μήνες η εταιρεία έχει προβεί σε σειρά εξαγορών, μεταξύ των οποίων αυτές του corporate communications and marketing consultancy JeffreyGroup, των εταιρειών e-commerce Newcraft και Corebiz, καθώς και της εταιρείας υπηρεσιών martech Bower House Digital.

Δεν έχει γίνει ακόμη ξεκάθαρο το εάν και σε ποιο βαθμό η Passport Brand Design θα συνεργαστεί με την Design Bridge and Partners, μια συμμαχία μεταξύ της Design Bridge της WPP και της Superunion, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί τον ερχόμενο Ιανουάριο.

(Πηγή: Marketingdive)