Με το μήνυμα «Όλα είναι Δυνατά»

Πρόκειται για μια νέα πελατο-κεντρική πλατφόρμα επικοινωνίας που ενσαρκώνει τον στόχο της εταιρείας να εμπνέει, σχεδιασμένη με προοπτική να ενδυναμώσει τη σχέση του brand με τους καταναλωτές. Θα λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τη διάσημη εταιρική ταυτότητα της LG «Life’s Good», αλλά θα αποτελέσει και ενιαία φωνή με παγκόσμιο βεληνεκές, η οποία θα διασφαλίζει τη συνέπεια των μηνυμάτων σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. Η εταιρεία παρουσίασε την πλατφόρμα την 1η Αυγούστου, μέσα από βίντεο που προβλήθηκε σε γιγαντο-οθόνη στην Times Square της Νέας Υόρκης, καθώς και στην ιστοσελίδα www.LG.com.