Ανανεώνει τις καμπίνες και το εξωτερικό των αεροσκαφών.

Νέα εταιρική ταυτότητα λάνσαρε Aegean, ενώ προχώρησε και σε ανανέωση της εξωτερικής εμφάνισης των αεροσκαφών (livery) και της καμπίνας επιβατών. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο branding σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή και συμβολίζει το «βιώσιμο και δυναμικό μέλλον που αντιπροσωπεύει το ελληνικό πνεύμα και τις αξίες μας. Ένα πάντρεμα κλασικών μορφών, αρμονικά συνδυασμένων με την καθαρότητα της συμμετρίας, που ενώνονται μέσα στην καινούρια χρωματική παλέτα για να συνεισφέρουν στο όραμά μας για τη νέα εποχή».

Η νέα καμπίνα είναι επίσης εμπνευσμένη από την ελληνική παράδοση, αλλά και από τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό, και έχει σχεδιαστεί με στόχο την βέλτιστη εμπειρία πτήσης. Το rebranding, η ανανέωση του livery, της καμπίνας και των amenity kits, μεταξύ άλλων, έγιναν από την PriestmanGoode, βρετανικό γραφείο design που έχει συνεργαστεί με πληθώρα διεθνών αερομεταφορέων. Σύμφωνα με το video που δημιούργησε το agency για το project, η νέα ταυτότητα εκφράζει τη συμμετρία, την αρμονία και την ισορροπία.