Αρχής γενομένης από την 1η Ιανουαρίου του 2012

(Νυρεμβέργη) Έτσι, στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, θα δεσπόζουν πια ο τομέας των Consumer Choices και αυτός των Consumer Experiences. Ο πρώτος θα εστιάζει στη μέτρηση του μεγέθους της αγοράς, τη ροή, τα συγκλίνοντα ΜΜΕ και τα κανάλια πωλήσεων, ενώ ο δεύτερος θα επικεντρώσει στις στάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.

Ο Dr. Klaus L. Wubbenhorst, CEO της GfK SE, χαρακτήρισε «τη νέα στρατηγική κατεύθυνση εξέλιξη ζωτικής σημασίας. Είναι η λογική ανάπτυξη και το αποκορύφωμα των πρωτοβουλιών που έχουμε αναλάβει και έχουν οδηγήσει στην επιτυχία της GfK». Σε ό,τι αφορά τους οικονομικούς στόχους, η εταιρεία φιλοδοξεί μέχρι το τέλος του 2015 να επιτύχει πωλήσεις περίπου 2 δισ. ευρώ.