Μετά από έναν χρόνο περαιτέρω ισχυροποίησης της δέσμευσής του για την ενεργειακή μετάβαση, μέσα από ένα πλάνο επενδύσεων 24 δισ. ευρώ έως το 2025, ο όμιλος EDP παρουσιάζει τη νέα του εταιρική ταυτότητα.

Τα λογότυπα των εταιρειών EDP και EDPR ανανεώθηκαν προκειμένου «να ενισχυθεί η θέση τους στον τομέα της ενέργειας και η δέσμευσή τους για την ενεργειακή μετάβαση, ενώ παράλληλα αντανακλούν τη φιλοδοξία της EDP να καταστεί 100% πράσινη έως το τέλος της δεκαετίας», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Η νέα ταυτότητα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε σχεδόν 13.000 υπαλλήλους του ομίλου από την Εκτελεστική Διοικητική Επιτροπή κατά τη διάρκεια μιας εσωτερικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα. Η αλλαγή αυτή θα συντελεστεί σε πρώτη φάση εσωτερικά και έπειτα θα ολοκληρωθεί σταδιακά, σε μια διαδικασία που θα διαρκέσει μέχρι το 2023. Για να αναγγελθεί αυτή η αλλαγή, αναπτύχθηκε μια εκστρατεία θεσμικής τοποθέτησης από το διεθνές πρακτορείο Havas.