Το TikTok παρουσίασε, σε virtual public product event την περασμένη Τρίτη, νέες υπηρεσίες brand safety, όπως και μια σειρά από εργαλεία commerce που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του in-app shopping ενόψει των γιορτών.

Καθώς το TikTok θέλει να καταστεί ένα ασφαλές περιβάλλον shopping, ανακοίνωσε το λανσάρισμα εργαλείων όπως το Filter, το οποίο βασίζεται σε machine-learning τεχνολογία και ταξινομεί video, κείμενο, ήχο και άλλα είδη περιεχομένου με βάση το επίπεδο κινδύνου. Το TikTok ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες με την Integral Ad Science και τη Zefr, οι οποίες εξειδικεύονται σε ζητήματα brand suitability. Επιπλέον, η πλατφόρμα ενισχύει την παρουσία της στο in-app shopping με νέες εφαρμογές.

Τα brands θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να κάνουν link τα προϊόντα τους και να φιλοξενούν live shopping events. Το TikTok έχει τεστάρει τα δύο αυτά features με τις Levi Strauss και Walmart. Μάλιστα, το hashtag #tiktokmademebuyit έφτασε τις 5,4 δισ. προβολές. (Πηγή: ΑdΑge)