Σημαντικές είναι οι αλλαγές που συντελούνται το τελευταίο διάστημα στην αγορά των εφημερίδων, λόγω των εξελίξεων που έχουν επιφέρει τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19.

Μεταφορά των κυριακάτικων το Σάββατο, «ελέω» super market.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές που συντελούνται το τελευταίο διάστημα στην αγορά των εφημερίδων, λόγω των εξελίξεων που έχουν επιφέρει τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19. Σημαντικότερη ίσως από αυτές, είναι η σταδιακή μεταφορά των κυριακάτικων εφημερίδων το Σάββατο, από τη στιγμή που κατέστη εφικτή η διανομή τους στα super market.

Από τις πρώτες ημέρες της κρίσης, οι εφημερίδες και τα περιοδικά υπέστησαν κατακόρυφη πτώση της κυκλοφορίας τους καθώς μεταξύ άλλων, όπως έκανε γνωστό το πρακτορείο Άργος, έκλεισαν τουλάχιστον 150 σημεία πώλησης. Ακολούθησε διάβημα της ΕΙΗΕΑ προς την κυβέρνηση να επιβληθεί η πώληση των εφημερίδων στα super market, αίτημα που έγινε δεκτό παρά τις αντιδράσεις ιδιοκτητών super market.

Καθώς αποφασίστηκε παράλληλα τα s/m να παραμένουν κλειστά τις Κυριακές, οι μεγάλες κυριακάτικες εφημερίδες αναγκάζονται να κυκλοφορήσουν Σάββατο, επιδιώκοντας να «συναντήσουν» τους αναγνώστες τους στα ράφια των αλυσίδων. Στις αλλαγές που αναδιαμορφώνουν το τοπίο των εντύπων είναι και η μαζική στροφή τους σε ηλεκτρονικές εκδόσεις, η είσοδος σε ηλεκτρονικές παραγγελίες και delivery, και, η επιτάχυνση εφαρμογής των μέτρων οικονομικής στήριξης του Τύπου. Διαβάστε περισσότερα στη στήλη «Media Views» της Ναταλίας Ανδρικοπούλου, στο Marketing Week που κυκλοφορεί -και ηλεκτρονικά- τη Δευτέρα 6 Απριλίου.