Από το Jeremie Openfund II
Η κύρια προσθήκη που φέρνει η νέα έκδοση, η οποία συνοδεύεται και από νέο λογότυπο, αφορά στη δυνατότητα ο χρήστης να χρησιμοποιεί την εφαρμογή και χωρίς να είναι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο. Τα κουπόνια και οι αγορές του χρήστη αποθηκεύονται «τοπικά» στη συσκευή και στη συνέχεια «φορτώνονται» και διαδικτυακώς ώστε ο χρήστης να μπορέσει να τα εξαργυρώσει. Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και ο νέος γύρος επένδυσης που έλαβε η εταιρεία από το Jeremie Openfund II ύψους 400.000 ευρώ, κεφάλαια που θα «τροφοδοτήσουν» τα πλάνα της εταιρείας για το 2015 για την περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην ελληνική αγορά και τη δοκιμή στη βρετανική αγορά. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε και δύο νέες συνεργασίες, αφενός με την Μασούτης, και αφετέρου με την Cosmote. Η νέα έκδοση της εφαρμογής θα είναι διαθέσιμη μέσα στην εβδομάδα και στα δύο app stores.