Έμφαση θα δοθεί επίσης στην αναγνώριση των shortlisted έργων

Σκοπός της δημιουργίας αυτής της νέας, “global” ενότητας, είναι να δώσει τη δυνατότητα συμμετοχής έργων από θυγατρικές ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, χωρίς να αποκλείει βέβαια τη συμμετοχή και ανεξάρτητων εταιρειών του εξωτερικού, ελληνικών ή ξένων. Η ενότητα αυτή δεν θα χωρίζεται σε κατηγορίες.

Η Οργανωτική Επιτροπή των Ermis Awards συζήτησε χθες βράδυ με δημοσιογράφους τις αλλαγές που δρομολογεί, σε μια φιλική συνάντηση. Όπως μας είπαν, άλλος ένας στόχος που τίθεται είναι η ουσιαστικότερη απόδοση αναγνώρισης στα shortlisted έργα, πέραν των βραβείων. Οι κινήσεις αυτές, σε συνδυασμό με τη δημιουργία δύο νέων κατηγοριών στα Ermis Production -παραγωγή εκδηλώσεων και μουσικής- και με την ειδική έκπτωση στο κόστος συμμετοχής σε εταιρείες ή φυσικά πρόσωπα που συμμετέχουν για πρώτη φορά τα τελευταία τρία χρόνια στα Ermis, σκοπό έχουν να διευρύνουν το κοινό του Φεστιβάλ και να αυξήσουν το ενδιαφέρον.

Επίσης, όπως είπε η Πρόεδρος της Οργανωτικής Φαίη Λεούση, στην εποχή της κρίσης σημασία έχει η ιδέα και σκοπός των Ermis φέτος είναι η επιβράβευση συνολικά της καλής δουλειάς. Την Οργανωτική απαρτίζουν οι: Φαίη Λεούση (jnl+), Κίμων Αντύπας (Publicis Consultants Athens), Κώστας Καρακάσης (Brand Connection), Μόνικα Μηλιώρη (Fortune), Έλλη Μπακοπούλου (Milk), Γιάννα Πολυδούρη (Lowe Επικοινωνίες), Μαρία Σανδαλή (Care Direct) και Ηλίας Χατζής (Get On Digital).