Επικοινωνεί τη σύγκλιση των υπηρεσιών της σε Online και TV

Η ενοποιημένη DG προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης της διαφημιστικής καμπάνιας, όπως multi-screen delivery, cross-channel analytics και ενιαίο asset management, μέσω των δύο βασικών προϊόντων της: του VideoFusion και του MediaMind, το οποίο εκπροσωπείται στην κεντρική και την νοτιοανατολική Ευρώπη από την Thinkdigital.

Σχολιάζοντας τη νέα εταιρική ταυτότητα της DG, η Άντα Κιρκιλή International Head of Business Development, ανέφερε: «Ως αποκλειστικός συνεργάτης της MediaMind σε 6 χώρες, ανυπομονούμε να φέρουμε σε υπάρχουσες και νέες αγορές τα εντυπωσιακά προϊόντα της DG, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιτύχουν την αποτελεσματική σύγκλιση της online και τηλεοπτικής διαφήμισης».

Η DG συνδέει 14.000 διαφημιζόμενους και 7.400 agencies, μέσω του δικτύου της, το οποίο περιλαμβάνει περισσότερους από 50.000 προορισμούς σε τηλεοπτικές και ψηφιακές πλατφόρμες.