Η ACS παρουσίασε τη νέα έκδοση της ACS Mobile App, με σκοπό να παρέχει νέες δυνατότητες στους πελάτες της και να ενισχύσει περαιτέρω τα εναλλακτικά δίκτυα που διαθέτει για την εξυπηρέτησή τους.

Συγκεκριμένα, μετά την αναβάθμιση της εφαρμογής, με τη νέα έκδοση είναι δυνατή η ηλεκτρονική ενημέρωση του πλησιέστερου καταστήματος, ώστε ο διανομέας να παραλάβει την αποστολή του πελάτη από τον χώρο του (e-Κλήση Courier), η χρήση της ψηφιακής βοηθού (ACiStant) για απορίες σχετικά με την κάθε αποστολή, η χρήση της ψηφιακής κάρτας ACS Member, η πληροφόρηση του πελάτη για οποιοδήποτε θέμα αφορά στο δίκτυο των καταστημάτων της ACS, καθώς και η εύκολη διαχείριση όλων των αποστολών και παραλαβών του πελάτη, με δυνατότητα επιλογής νέας μέρας παράδοσης ή επιλογής ενός κοντινού σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smartpoint).

Τα παραπάνω νέα χαρακτηριστικά του ACS Mobile App έρχονται να προστεθούν στις υφιστάμενες δυνατότητες της εφαρμογής, όπως την άμεση ενημέρωση για την πορεία της αποστολής του πελάτη με αναδυόμενα μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο (push notifications).