Στους τομείς Marketing & Digital, Εμπειρίας Καταναλωτή και Εμπορικών Λειτουργιών

Με γνώμονα τη διαρκή προσαρμογή στα νέα δεδομένα και τις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών για καλύτερες εναλλακτικές σε σχέση με το τσιγάρο, η Παπαστράτος ανακοίνωσε τη νέα της εμπορική δομή, στα πρότυπα της μητρικής εταιρείας Philip Morris International (PMI). Τη θέση του Γενικού Διευθυντή Εμπορικών Λειτουργιών αναλαμβάνει ο Θέμης Χασιώτης, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Παπαστράτος το 2006, με πιο πρόσφατη τη Διεύθυνση B2C & Trade Ελλάδας.

Τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Marketing & Digital αναλαμβάνει η Κωνσταντίνα Ψαρράκου. Μέλος της οικογένειας της Παπαστράτος από το 2005, ξεκίνησε ως Marketing trainee, ενώ μέχρι σήμερα κατείχε τη θέση της Head of Marketing. Τη θέση του Γενικού Διευθυντή Εμπειρίας Καταναλωτή αναλαμβάνει ο Γιώργος Τυρέλης. Εργάζεται στην Παπαστράτος από το 2005 αναλαμβάνοντας επιτελικούς ρόλους σε Consumer Engagement, Sales Strategy, National Sales and Commercial Region. Από το 2018 μέχρι και σήμερα, ηγήθηκε του Project Management Office στην Ελλάδα.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Χαρπαντίδης, ανέφερε: «Ο Θέμης, η Κωνσταντίνα και ο Γιώργος είναι άνθρωποι της Παπαστράτος και πρεσβευτές του οράματος και των αξιών μας. Η ποιότητα και η επαγγελματική εξέλιξή τους μας χαροποιεί και μας κάνει περήφανους, ενώ αποτελεί εχέγγυο πως η συμβολή τους από τις νέες θέσεις τους θα είναι καθοριστική. Η πορεία #prostokalytero μας περιμένει για να συνεχίσουμε και να τη διανύσουμε όλοι μαζί».