Δημιουργώντας μια εκστρατεία που ξεφεύγει από τη συμβατική επικοινωνία, επισημαίνει τα καθημερινά σφάλματα όλων, βασίζοντας τα μηνύματα στην επιστημονική γνώση του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, του ΙΟΑΣ, της Αντιμετώπισης Παιδικού Τραύματος και του Driving Academy. Ο Νίκος Μόσχος, Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, επισημαίνει: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η AXA μας έδωσε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε σε αυτήν την πρωτότυπη καμπάνια και να αναδείξουμε ποια είναι τα μικρά και καθημερινά λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε για να δώσουμε στη ζωή μας την αξία που πρέπει».