Η 24 Media, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της πλάνου, προχωρά σε αλλαγές της δομής του Εμπορικού της Τμήματος και σε ενίσχυσή του με νέα στελέχη. Συγκεκριμένα, για το News 24/7 και τη Huffpost Greece, Advertising Director είναι η Σίλια Παπανάγνου και Advertising Manager η Βάλλυ Παπαϊωάννου, για το Sport 24 και το Contra, Advertising Director είναι η Σταυριάνα Χουτρίδη και Advertising Manager η Τίνα Αδρακτά.

Για το OneMan και το LadyLike, Advertising Director είναι η Ειρήνη Παπαναστασίου και Advertising Manager ο Γιάννης Διγενάκης. Επιπλέον, η 24 Media προχώρησε στη δημιουργία Direct Market Division με Advertising Director Direct Market τον Δημήτρη Καλαμάρη και Advertising Manager Direct Market τον Χρήστο Τριανταφυλλίδη. Στο τμήμα Brand Experience, Director είναι ο Χρήστος Χατζηιωάννου με Brand Experience Managers τις Μαρίνα Στρίγγα και Ευγενία Μοσχονά και Brand Experience Production Manager τη Μαρία Μαλαφέκα, ενώ η ομάδα εμπλουτίζεται και με Commercial Creative Director τον Γιάννη Σαρλή και Commercial Creative at Large τον Λευτέρη Κεφαλά.

Η Τίνα Αδρακτά κρατά τη θέση της Advertising Manager και στην Custom, αναλαμβάνοντας την πώληση των White Label ενεργειών. Τέλος, στο Ad Serving Team, Ad Serving Manager είναι η Νέλυ Τσιλιβαράκου και Ad Serving Executive είναι ο Αντώνης Σίλβα Αγγελόπουλος, ενώ στο Ad Support Team Advertising Support Manager είναι η Άννα Ράτη και Advertising Support Executive η Ξένια Νταβράνογλου. Επικεφαλής, ως Group Commercial Director, είναι η Ντέπη Παπάζογλου.