Στον «αέρα» με την καμπάνια για το UEFA Champions League
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Heineken στο πλαίσιο της χορηγίας του UEFA Champions League.

Η νέα δημιουργική κατεύθυνση για την επικοινωνία της μάρκας χρησιμοποιεί ευρέως διαδεδομένες αντιλήψεις και τις αντιστρέφει, μέσα από την οπτική της Heineken, ώστε να κάνει τους φίλους της να απολαύσουν τη ζωή περισσότερο. Αυτό συμβαίνει και στη νέα καμπάνια UEFA Champions League. Η Heineken υπενθυμίζει ότι κάθε αγώνας UCL έχει φάσεις που δεν χάνονται και αξίζει να τον δεις παρέα με φίλους και Heineken.

Η καμπάνια αποτελείται από δύο ταινίες, το «Unmissable» με πρωταγωνιστή τον Andrea Pirlo και το «The Fan», στο οποίο ο Andrea Pirlo συμπρωταγωνιστεί με τον Helmut The Dog. Η καμπάνια εξελίσσεται ήδη σε τηλεόραση και digital media, ενώ πλαισιώνεται και από BTL ενέργειες, τόσο στη ζεστή όσο και στην κρύα αγορά, με βασικό μήνυμα «Μοιράσου φάσεις που δε χάνονται». Πρόκειται για προσαρμογή, από την Frank & Fame.