Στο πλαίσιο της επικοινωνίας «Ζήστο»

To microsite αποτελεί μια online interactive πλατφόρμα στην oποία οι χρήστες καλούνται να ζήσουν και να μοιραστούν την εμπειρία του αθλητισμού στέλνοντας videos από τις δικές τους αγαπημένες στιγμές. Οι θεματικές ενότητες εναλλάσσονται και ήδη έχει πραγματοποιηθεί η καμπάνια με θέμα «Fitness». Επί του παρόντος «τρέχει» η καμπάνια «Teamsports» με θέμα τα ομαδικά αθλήματα. Με κάθε συμμετοχή, ο χρήστης κερδίζει ένα μοναδικό εκπτωτικό κουπόνι που μπορεί να εξαργυρώσει (και online) στην Intersport. Τα 3 δημοφιλέστερα videos στην πλατφόρμα θα κερδίσουν από μια δωροεπιταγή αξίας 200 ευρώ. 

Τέλος, τα καλύτερα στιγμιότυπα θα επιλεγούν προκειμένου να δημιουργηθεί ένα video που θα συγκεντρώνει τα δημοφιλέστερα πλάνα και θα παρακινεί τον κόσμο να ζήσει την εμπειρία του αθλητισμού. Tο microsite είναι προσβάσιμο μέσω responsive design από όλες τις συσκευές και η καμπάνια υποστηρίζεται από FB Ads, δημιουργικά σε sites και στα φυσικά καταστήματα Intersport.