Σε παραγωγή της Norrogroup και sound design της Oxyzed

Mε τίτλο «Yes, i-DOS» και πρωταγωνιστή τον standup κωμικό Γιώργο Βαγιάτα, η νέα καμπάνια της Bosch Οικιακές Συσκευές παρουσιάζει με τρόπο ανατρεπτικό και χιουμοριστικά τα χαρίσματα του πλυντηρίου Bosch i-DOS, χαρίσματα τέτοια που θα σε αναγκάσουν όχι απλά να αγαπήσεις το νέο πλυντήριο Bosch με τεχνολογία αυτόματης δοσομέτρησης i-DOS, αλλά να το παντρευτείς.

Tην καμπάνια Yes, i-DOS εμπνεύστηκε η διαφημιστική Everything Grows In The Jungle και υλοποίησε, σε σκηνοθεσία Στέλλας Σερέφογλου, η εταιρεία παραγωγής Norrogroup, ενώ η ηχητική επιμέλεια και το sound design ανήκει στην Oxyzed. Τα 6 επεισόδια της καμπάνιας είναι διαθέσιμα στο website, το YouTube και το Facebook της Bosch Home Ελλάδος.