Ο καιρός γίνεται το μόνιμο θέμα γκρίνιας στα social media και όλος ο κόσμος παραπονιέται στην παραμικρή σταγόνα βροχής που χαλάει το ηλιόλουστο ελληνικό τοπίο. Σε συνέχεια της διαφημιστικής ταινίας που προτρέπει το κοινό να ζήσει περισσότερο καλοκαίρι, ο στιγμιαίος καφές Nescafé Frappé με την βοήθεια της Ogilvy, θα προσπαθήσει να μετατρέψει την κακοκαιρία και τα παράπονα γι’ αυτή σε ευκαιρία για περισσότερες διακοπές.

Στην σελίδα της ενέργειας www.nescafe.gr/moresummer, το κοινό μπορεί να «προβλέψει» τις μέρες του Ιουνίου και του Ιουλίου που πιστεύει ότι θα βρέξει. Οι συμμετέχοντες που θα πέσουν μέσα στην πρόβλεψή τους θα μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν διακοπές τον Σεπτέμβρη και «να πάρουν πίσω το καλοκαίρι που έχασαν».