Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια που δημιούργησε η DOPE για την Kaizen Gaming για την ανάδειξη της εταιρείας ως ένα από τα Best Workplaces στην Ευρώπη. Τι φέρνει την επιτυχία σε μία ομάδα;

Πώς φτάνει μία εταιρεία να γίνει ένα από τα Best Workplaces στην Ευρώπη; Σε αυτά τα ερωτήματα, απαντήσεις ήρθε να δώσει η νέα επικοινωνία. Μέσα από 12 συνεντεύξεις με Kaizeners και σκηνές από την καθημερινότητά τους στο Kaizen Campus, οι θεατές ανακαλύπτουν τι κάνει αυτή την ομάδα ξεχωριστή και την Kaizen Gaming έναν εργοδότη με διεθνούς κύρους αναγνώριση.

Εστιάζοντας στους ανθρώπους, η επικοινωνία κορυφώνεται με το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «We succeed. Together». Η digital employer branding καμπάνια υποστηρίζεται με ένα ολιστικό media plan με στόχευση σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τσεχία, πληθώρα δημιουργικών και formats στις social πλατφόρμες (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube), programmatic & DV360 ads, και Spotify audio ads.

Την παραγωγή ανέλαβε η Movie Co. και ο Χρήστος Χασαπάκης, με σκηνοθέτη τον Γιώργο Γεωργουλάκη και φωτογράφο τον Κωστή Σωχωρίτη.