Η εταιρεία δημιουργεί θέση Chief Online & Revenue Officer

Η Public-MediaMarkt ενδυναμώνει την ομάδα της με την προσθήκη δύο στελεχών διεθνούς κύρους. Συγκεκριμένα, ο Olaf van den Brink αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operating Officer και ο Antoine Maccioni εκείνη του Chief Online & Revenue Officer της εταιρείας, έναν νέο ρόλο που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ξεχωριστής omnichannel εμπειρίας για τον καταναλωτή, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη στρατηγική της PMM για το e-commerce και το marketplace.

Ο Ο. van den Brink διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διεθνείς κολοσσούς του e-commerce αλλά και των Logistics, ενώ έχει συμμετάσχει σε σημαντικά project της ολλανδικής αγοράς, και ο Α. Maccioni είναι ένα στέλεχος με εικοσαετή εμπειρία στο omnichannel retailing. Ο Joern Taubert, CEO της Public-MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της PMM δύο κορυφαία στελέχη, με διεθνή εμπειρία. Η τεχνογνωσία τους θα είναι καθοριστική για την αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ενισχύοντας έτσι την ηγετική μας θέση στον τομέα του e-commerce και του omnichannel λιανεμπορίου».