Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με το Silver Award στη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards που έλαβαν χώρα σε ψηφιακό περιβάλλον ακολουθώντας τις ανάγκες της εποχής. Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Καλομαθημένη» και την υπογραφή της The Newtons Laboratory ξεχώρισε για το πρωτότυπο σενάριό της, την άμεση σύνδεση του θέματός της με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Κωτσόβολος, αλλά και το άρτιο αποτέλεσμά της. «Η Κωτσόβολος αγαπά τα Ermis Awards και τη δημιουργικότητα και συνεχίζει να θέτει τις βάσεις για μία σύγχρονη και επιδραστική επικοινωνία στον χώρο της», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.