Με φόντο τη «μαζική έξοδο» των χρηστών από τις πλατφόρμες της Meta και τα updates στις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας της Apple που πλήττουν τις δυνατότητες targeting, ο κολοσσός των social media ανακοίνωσε για πρώτη φορά απώλειες εσόδων, για το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Με στόχο να αντιστρέψει την αρνητική πορεία, η εταιρεία προσθέτει νέα διαφημιστικά formats στο Instagram. Στο πλαίσιο αυτό, οι διαφημιζόμενοι διεθνώς θα μπορούν να τοποθετήσουν διαφημίσεις στην αρχική καρτέλα Explore των χρηστών, προσεγγίζοντάς τους στα πρώιμα στάδια ανακάλυψης περιεχομένου.
Παράλληλα, πειραματίζεται με διαφημίσεις στα profile feeds, το feed που συναντά κάποιος όταν επισκέπτεται το προφίλ ενός άλλου χρήστη. Οι διαφημίσεις θα δοκιμαστούν σε ενήλικους χρήστες με δημόσιους λογαριασμούς, ενώ εξετάζεται ένα νέο μοντέλο εξαργύρωσης που επιτρέπει στους creators να λαμβάνουν αμοιβή για διαφημίσεις που εμφανίζονται στο profile feed τους.
Επιπλέον, η Meta ανακοίνωσε ότι λανσάρει σε beta έκδοση ένα νέο AR διαφημιστικό offering, διαθέσιμο τόσο για το feed όσο και τα Stories, ενώ παρουσίασε και νέες λύσεις με επίκεντρο το consumer intent: όταν ένας χρήστης έχει αλληλεπιδράσει με μια διαφήμιση στο feed του, το Instagram θα του σερβίρει περισσότερες διαφημίσεις από πιθανόν relevant brands, χρησιμοποιώντας machine learning.
(Πηγή: TheDrum)