Τα πραγματικά δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά είναι αναγκαία για τον σωστό επιχειρηματικό σχεδιασμό. Τι κάνουν οι πελάτες για να προσαρμοστούν στις διαρκείς αλλαγές και αλλεπάλληλες κρίσεις; Ποιες είναι οι ανθεκτικές τάσεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς που πρέπει να γνωρίζουν τα στελέχη και οι επαγγελματίες;

Σε αυτά και ακόμα περισσότερα καίρια ερωτήματα, απαντά ο καταξιωμένος Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας στην κεντρική εναρκτήριο ομιλία του με τίτλο «Οι ανάγκες και συμπεριφορές των καταναλωτών σε ένα περιβάλλον διαρκών αλλαγών και κρίσεων» την Πέμπτη 8 Ιουνίου στο 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ του Warwick Business School. Διευθύνει το MSc in Marketing Analytics και το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Εξελέγη πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, το έτος 2020.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, αναλυτική μάρκετινγκ, και ποσοτικά μοντέλα έρευνας. Έχει δημοσιεύσει σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά. Πληροφορίες και εγγραφές στο
www.customerserviceconference.gr.