Η απάντηση στο ερώτημα «πού θα καταλήξει η “καρδιά” του Mega», μπορεί -ανάλογα με την έκβαση- να καταστήσει σημαντικά ενισχυμένο νεοεισερχόμενο στον τηλεοπτικό χώρο επιχειρηματία, ανατρέποντας πιθανόν τις έως τώρα ισορροπίες και την κατάταξη των πανελλαδικών καναλιών, να φέρει την «μετενσάρκωση» του Mega, να διασκορπίσει το περιεχόμενο και την «ψυχή» του Μεγαλου Καναλιού στα υπόλοιπα κανάλια ή σε άλλα θεματικά κανάλια, στην ελεύθερη τηλεόραση ή και σε συνδρομητική βάση, αλλά και να αλλάξει πλήρως το modus operandi για τους υφιστάμενους σταθμούς σε μια πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα κοινοπραξία.

Όλα αυτά -σενάρια της επόμενης ημέρας- πυροδοτούνται από την τελική έκβαση του πλειστηριασμού των σειρών, του αρχείου, του site και του brand name του Mega σε μερικές εβδομάδες. Η πολυθρύλητη ταινιοθήκη του Μεγάλου Καναλιού το οποίο στις 20 Νοεμβρίου θα συμπλήρωνε 30 χρόνια από την ημέρα έναρξης της λειτουργίας του, μπορεί να αποτελέσει το απόλυτο game changer, αναδιανέμοντας την τράπουλα της τηλεοπτικής ισχύος. Περισσότερα, στο αναλυτικό ρεπορτάζ του Marketing Week που κυκλοφορεί στις 7 Οκτωβρίου.