Τελικά, τι είναι καλή διατροφή; Η νέα καμπάνια της Δέλτα, από τη McCann Athens, έρχεται να δώσει την απάντηση στο ερώτημα. Σε συνάρτηση με το νέο «πρόσωπο» της Δέλτα αλλά και το όραμά της να καταστεί μία εταιρεία που προσφέρει στους καταναλωτές ολοκληρωμένες διατροφικές επιλογές, η νέα corporate επικοινωνία, έρχεται για να προσεγγίσει το θέμα ολιστικά.

Η ιδέα αναπτύσσεται στο νέο τηλεοπτικό, όπου διαφορετικοί πρωταγωνιστές δίνουν τον δικό τους ορισμό για την καλή διατροφή, ενώ δημιουργήθηκαν και άλλα επικοινωνιακά υλικά.

Με μήνυμα «Μια καλή διατροφή ξεκινάει με Δέλτα», το brand υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι «βρίσκεται σταθερά στο πλευρό τους, προάγοντας έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής» με τα προϊόντα του. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η εταιρεία Picky Productions, υπό τη σκηνοθεσία του Imanol Ruiz de Lara.