Ο επαγγελματίας βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας επικοινωνίας που ετοίμασε η Ιmba για τη LeasePlan. Η χιουμοριστική καμπάνια του creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, βασίστηκε στο εξής insight: Οι επαγγελματίες τρέχουν όλη μέρα για τη δουλειά τους, αλλά αν έχουν να μοιραστούν μια χρήσιμη συμβουλή με έναν συνάδελφο, θα βρουν χρόνο να το κάνουν.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η συμβουλή αφορά το επαγγελματικό αυτοκίνητο. Όλο αυτό ενσαρκώνεται από τον ηθοποιό και stand-up comedian, Ζήση Ρούμπο. Ο ίδιος, μπορεί να τρέχει αλλά είναι τόσο ενθουσιασμένος από την επιλογή του, που θέλει οπωσδήποτε να το μοιραστεί. Τόσο πολύ, που δεν αντιλαμβάνεται καν με ποιον το μοιράζεται. Εν προκειμένω με τον Θωμά Ζάμπρα, επίσης ηθοποιό και stand-up comedian, ο οποίος υποδύεται τον αγχωμένο, ερασιτέχνη ληστή.

Η καμπάνια θα τρέχει σε digital channels για τους τρεις μήνες και στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο για 4 εβδομάδες. Το digital πλάνο έχει δημιουργηθεί από τη Reprise Digital και το πλάνο για TV και radio από τη UM. Το TVC είναι μια παραγωγή της Ιmba με σκηνοθέτη τον Γιάννη Παπαδάκο.