Με προσωπικές τους ιστορίες διατροφής.

Μια νέα σειρά ταινιών λάνσαρε η Beyond Meat, με διάσημους πρωταγωνιστές. Μεταξύ αυτών, ο κωμικός Kevin Hart, ο μουσικός Snoop Dogg και η YouTuber Liza Koshy. Το περιεχόμενο έχει τη μορφή «μαρτυρίας», με τους celebrities να αφηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες υγείας και διατροφής, προτάσσοντας τα πλεονεκτήματα της χορτοφαγίας. «Αυτή είναι η στιγμή», σχολιάζει ο CMO της Beyond, Stuart Kronauge, «και θέλουμε να είμαστε μέρος της λύσης». Το brand φυτικής πρωτεϊνης, καθώς και οι ανταγωνιστές του, όπως η Impossible Foods, κεφαλαιοποιούν τα τριψήφια spikes στις πωλήσεις τους από την έναρξη της καραντίνας, στοχεύοντας στη διατήρηση του momentum.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η Beyond λάνσαρε ένα hero spot 90’’ και μερικά μικρότερα spots, με τη Nikki Bella του WWE να μιλά για την ευκολία των plant-based τροφίμων, τη Liza Koshy να τονίζει ότι αυτά τα προϊόντα χρειάζονται λιγότερους πόρους για την παραγωγή τους και τον Snoop Dogg, επενδυτή της Beyond, να προβάλλει τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει μια τέτοια συνήθεια. Τα videos, μέρος της καμπάνιας «Go Beyond», έρχονται σε συνέχεια της δωρεάς τροφίμων σε εργαζόμενους της πρώτης γραμμής και τοπικές κοινωνίες, κατά την πανδημία.
(Πηγή: AdWeek)