Τα πορίσµατα µιας νέας έρευνας καταναλωτών παρουσίασε η mobile τράπεζα N26, αποκαλύπτοντας τις επιπτώσεις του ιού στα οικονοµικά των καταναλωτών, σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Η εταιρεία παρουσίασε και νέα πρωτοβουλία CSR.

Τα πορίσµατα µιας νέας έρευνας καταναλωτών παρουσίασε η mobile τράπεζα N26, αποκαλύπτοντας τις επιπτώσεις του ιού στα οικονοµικά των καταναλωτών, σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Στην Ελλάδα, σε ποσοστό 81% οι συµµετέχοντες δήλωσαν ότι έχουν αλλάξει τις οικονοµικές του προτεραιότητες, µε το 45% να ανησυχεί για την αύξηση του κόστους διαβίωσης και το 31% να έχει άγχος για την εργασιακή του ασφάλεια. Παράλληλα, το 59% των Ελλήνων δήλωσε ότι πλέον αποταµιεύει περισσότερα χρήµατα, ενώ το 73% δήλωσε ότι προτιµά τις ανέπαφες συναλλαγές.

Επιπλέον, ενώ τα ψώνια στο σουπερµάρκετ παραµένουν το µεγαλύτερο έξοδο όπως και πριν την πανδηµία, στη δεύτερη και τρίτη θέση, όπου προηγουµένως βρίσκονταν η διασκέδαση, η µόδα και οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήµατα αντίστοιχα, τώρα έχουν ανέλθει οι συνδροµές σε υπηρεσίες και delivery. Με στόχο την υποστήριξη της διεθνούς µάχης απέναντι στον Covid-19, η N26 ανακοίνωσε την πρωτοβουλία «26 Hours of Giving». Στις 26 Απριλίου και για 26 ώρες, η N26 θα συµβάλλει µε 1 ευρώ για κάθε δωρεά που θα πραγµατοποιηθεί από τους 5 εκατ. πελάτες της στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα.