«Δεν τους βλέπουμε σχεδόν ποτέ στα μεγάλα pitches media και επικοινωνίας, επειδή δεν διαθέτουν την κλίμακα, το reach, αλλά και την αντίληψη για να το κάνουν», εξηγεί ο ίδιος. «Είναι πραγματικά ενδιαφέρον επειδή με τη ρητορική τους θα μπορούσαν να σε πείσουν ότι η Accenture Interactive αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο digital agency».

Σύμφωνα με τον Vaz, η πραγματική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι διαφημιστικοί όμιλοι δεν είναι ο ανταγωνισμός από τα consultancies, αλλά αυτή που αντιμετωπίζουν και οι πελάτες τους, η καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία οδηγεί ολόκληρο το επιχειρηματικό φάσμα σε πρακτικές μείωσης του κόστους.

«Αυτό επηρεάζει δομικά τις διαφημιστικές εταιρείες πολύ περισσότερο από κάτι που θα μπορούσες, ή όχι, να χάσεις από ένα consultancy», σημειώνει. «Εξετάζοντας την πληθώρα εξαγορών της Accenture ανά τον κόσμο, γίνεται φανερή η στρατηγική τους και αυτό που κάνουν είναι αυτό που κάναμε με τη Sapient το 2007 ή 8, όταν αποκτήσαμε τα agencies PGI στις ΗΠΑ ή το Nitro παγκοσμίως. Προσπαθούν να βρουν τρόπο να ενσωματώσουν τη δημιουργικότητα σε αυτό που προσφέρουν».
(Πηγή: TheDrum)