Τις προκλήσεις και τους στρατηγικούς στόχους της ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε ο νέος Brand President της εταιρείας Νίκος Λαβίδας, στο πλαίσιο press conference, η οποία υλοποιήθηκε χθες Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου, στο 48 Urban Garden. Στο πλαίσιο αυτό, ο Νίκος Λαβίδας σημείωσε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση, την οποία αντιμετωπίζει σήμερα ο retailer είναι η, ανακριβής κατά τον ίδιο, αντίληψη του καταναλωτικού κοινού ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί έναν ακριβό αγοραστικό προορισμό. «Αυτήν την αντίληψη πρέπει να αντιστρέψουμε, αν και δεν είναι εύκολο, καθώς, σύμφωνα με μια αμερικανική ρήση “perception is reality”». Πρόσθεσε ότι σημασία για την εταιρεία έχει να καταφέρει να αναπτύσσεται άνω του μέσου όρου της αγοράς, γεγονός, ωστόσο, το οποίο δεν έχει επιτευχθεί ακόμη λόγω του συγκεκριμένου perception. Εξέφρασε, όμως, την επιθυμία να επιτευχθεί ήδη από την επόμενη χρονιά.

Παράλληλα, σχολίασε ότι ενδεχομένως η αντίληψη αυτή μπορεί να προέρχεται από τη συνύπαρξη, στα ράφια της αλυσίδας, προϊόντων χαμηλής και υψηλής τιμής ή στο καλαίσθητο περιβάλλον των καταστημάτων. Επ’ αυτού, τόνισε ότι η αλυσίδα δίνει ιδιαίτερη σημασία στην αγοραστική εμπειρία που προσφέρει στον πελάτη, σημειώνοντας ότι «θα κάνει έκπτωση στα προϊόντα, αλλά πότε στην αγοραστική εμπειρία». Μιλώντας δε για εκπτώσεις, αναφέρθηκε στους 850, αυτήν τη στιγμή, κωδικούς, οι οποίοι διατηρούν σταθερά χαμηλή τιμή και στον στόχο του retailer να αυξήσει τον αριθμό αυτόν, σε 1.200. Σημείωσε ότι θα είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, καθώς αυτά επιτρέπουν στην αλυσίδα μεγαλύτερο έλεγχο στη διαμόρφωση και την πορεία του κόστους τους. Το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα στο «Καλάθι του Νοικοκυριού», το οποίο περιλαμβάνει 74 προϊόντα, με τα περισσότερα να είναι private label.

Σε επίπεδο εμπειρίας, ο Νίκος Λαβίδας δήλωσε ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν πωλεί απλώς προϊόντα, αλλά υπηρεσία και, μάλιστα, σε ένα μοναδικό περιβάλλον. «Επενδύουμε κάθε χρόνο σχεδόν 60 εκατ. για να αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας και να επεκτείνουμε το δίκτυό μας, ώστε να μπορούμε αυτήν την εμπειρία να την παρέχουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερους». Επίσης, αναφέρθηκε στον στόχο της εταιρείας για επέκταση του δικτύου της, ανοίγοντας, μέσα στο 2023, 10 ιδιόκτητα καταστήματα και περίπου 50 με franchise. Πρόσθεσε ότι εξετάζει και τις δυνατότητες εξαγορών, εφόσον αυτές προκύπτουν, αλλά και την ενίσχυση του δικτύου του e-commerce. «Διαθέτουμε ήδη ένα dark store και εξετάζουμε το ενδεχόμενο να δημιουργήσουμε κάποιο δεύτερο ή να βρούμε ένα μεγαλύτερο για να καλύψουμε τις αυξανόμενες ανάγκες μας».