Ωστόσο, η σημαντική είδηση που «έβγαλε» η χθεσινή συνέντευξη είναι το γεγονός ότι η Μύθος Ζυθοποιία εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει στην αγορά των αναψυκτικών εντός του 2015, με στόχο να αξιοποιήσει και την μεγάλη παραγωγική δυναμική του εργοστασίου της, αλλά και τις ευκαιρίες που αναμένεται να προκύψουν στη συγκεκριμένη αγορά. Πέραν τούτου, το 2013 η Μύθος Ζυθοποιία παρουσίασε διψήφια αύξηση κερδοφορίας, που αντιστοιχεί σε 89% σε σχέση με το 2012 και 6,1 εκατ. ευρώ. Η μεγάλη ανάπτυξη της κερδοφορίας οφείλεται στον αυξημένο τζίρο, στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και εξοικονομήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας, καθώς και στην αλλαγή των συντελεστών απόσβεσης.

Επίσης, ο τζίρος της εταιρείας έφτασε τα 92 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 9% σε σχέση με το 2012, ενώ σε επίπεδο 4ετίας (2010 – 2013), η ποσοστιαία αύξηση ανήλθε σε 24%. Θετικό πρόσημο παρουσιάζει και ο όγκος πωλήσεων με αύξηση της τάξης του 11% σε σχέση με το 2012. Ταυτόχρονα και παρά την πτωτική πορεία της αγοράς, η εταιρεία πέτυχε την περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου της, το οποίο σε επίπεδο 5ετίας (2009-2013) αυξήθηκε κατά 8 μονάδες, φθάνοντας το 2013 στο 18%.

Επιπλέον, η βελτίωση των δεικτών ρευστότητας και της χρηματοοικονομικής θέσης ενίσχυσαν περαιτέρω τη θέση της Μύθος Ζυθοποιία, η οποία συνεχίζει την πορεία της το 2014 δίνοντας έμφαση στην ισχυροποίηση του brand Mythos, στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της, στην καινοτομία μέσω της τεχνολογίας Draught Master και στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.

Στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης
Σε αυτό το πλαίσιο, η μπίρα Mythos υλοποιεί τα τελευταία χρόνια στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 10% το 2013, ενώ η ανοδική πορεία συνεχίζεται και κατά το πρώτο 5μηνο του 2014, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 14% στο σύνολο της μάρκας και κατά 10% στο draught. Παράλληλα, κατά το 2014, ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών, η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα δύο νέων προϊόντων. Πρόκειται για το Mythos Radler, ο οποίος αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπίρας ανώτερης ζυθοποίησης, αναμεμειγμένη με χυμό από λεμόνι και για τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby Blackberry, ο οποίος έρχεται να αυξήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών στη νέα αυτή κατηγορία.

Ενδιαφέρουσες ωστόσο είναι και οι εξελίξεις αναφορικά με την ανάπτυξη της επαναστατικής καινοτομίας Draught Master, όπου σε συνέχεια της μεγάλης απήχησης της τεχνολογίας Flex 20lt και Μodular 20lt, η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα του Select 10lt, ποιοτικής, φρέσκιας μπίρας για τελικά σημεία μικρών καταναλώσεων. Σχολιάζοντας τις παραπάνω εξελίξεις, ο Αλέξανδρος Καραφυλλίδης επισήμανε μεταξύ άλλων: «Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη αγορά επιτυγχάνουμε ανοδική πορεία, αύξηση των οικονομικών δεικτών και κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που ανέρχεται στο 18%.

Για το 2014, συνεχίζουμε την ανοδική μας πορεία παραμένοντας πιστοί στο επενδυτικό μας πλάνο και προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 8,5 εκατ. ευρώ με στόχο τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, την περαιτέρω ανάπτυξη καινοτομίας, την ανανέωση του σχεδιασμού marketing και την ανάπτυξη των 380 εργαζομένων μας. Παράλληλα αναπτύσσουμε έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο, όπου παρουσιάζουμε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 81% για την 5ετία (2009 – 2013), προάγοντας το ελληνικό επιχειρείν και επιβεβαιώνοντας ότι αποτελούμε την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μπίρας στην Ελλάδα».

Αύξηση τζίρου και όγκου πωλήσεων
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η εξαγωγική δραστηριότητα της Μύθος Ζυθοποιία αποτελεί το 15% του συνολικού της τζίρου, σε 40 χώρες. Το 2013 το brand Mythos σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 10%, ενώ η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το πρώτο 5μηνο του 2014, με άνοδο 14%. Όπως ανέφερε ο Αλ. Καραφυλλίδης, ο στόχος της εταιρείας είναι το 2014 να ενισχύσει το μερίδιό της στο 20%, αλλά και να διατηρήσει την κερδοφορία της. Η συνολική αγορά μπίρας δε, το 2013 σημείωσε αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 2%, τάση που αναμένεται να ενισχυθεί την τρέχουσα χρονιά.

Τέλος, απαντώντας στο ζήτημα των επαφών που φαίνεται να είχαν η Μύθος Ζυθοποιία και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της πρώτης τις επιβεβαίωσε, ωστόσο όπως είπε, δεν επιτεύχθηκε καμία συμφωνία. Να σημειωθεί ότι όσον αφορά σε θέματα επικοινωνίας, πρόσφατα η Μύθος Ζυθοποιία ανέθεσε τον διαφημιστικό λογαριασμό της μετά από spec στην Solid Advertising. Μάλιστα, η νέα διαφημιστική καμπάνια του brand Μythos είναι σε πλήρη εξέλιξη εδώ και μερικές εβδομάδες.