Τη νέα της καμπάνια παρουσιάζει η αλυσίδα My Market, η οποία φέρει την υπογραφή της MullenLowe. Η νέα καμπάνια «προσκαλεί στα My Μarket, τον “δικό μας χώρο” έμπνευσης και ευεξίας, που δεν είναι απλά ένα super market για τα ψώνια της ημέρας, αλλά μία ευκαιρία ανανέωσης, απόλαυσης, αλλά και συνειδητών επιλογών για μικρές διασκεδάσεις και μεγάλες απολαύσεις», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Επιπλέον, σημειώνεται ότι η ταινία της καμπάνιας επικοινωνεί πως η αλυσίδα ανανεώνει συνεχώς τις υπηρεσίες της και εμπλουτίζει τις εμπειρίες των πελατών της, για να κάνει πράξη την υπόσχεση για ένα «δικό τους» super market. Η καμπάνια τρέχει ήδη στην τηλεόραση και θα επεκταθεί σε όλα τα Μέσα. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Blink Athens, σε σκηνοθεσία Danny & Loco.