Μόνο το Adoro τυρί κρέμα μπορεί να κάνει τον Έκτορα Μποτρίνι να βγάλει το καπέλο του. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της ταινίας για τη νέα καμπάνια
του Adoro, η οποία είναι στον «αέρα» από τη MullenLowe Athens.

Σύμφωνα με το concept, ο chef, o οποίος δεν αποχωρίζεται το jockey καπέλο του, «σήμα κατατεθέν» κάθε του εμφάνισης, τελικά το βγάζει, προκειμένου να δείξει τον σεβασμό του στη γεύση του Adoro. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital. Την παραγωγή ανέλαβε η TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.