Δημιούργησε μια εντυπωσιακή «Office Gallery», με όχημα εμβληματικούς πίνακες - σύμβολα της ιστορίας της τέχνης. Η MullenLowe Athens γνωρίζει καλά πώς να προσεγγίζει ολιστικά τη δημιουργικότητα και το αποδεικνύει μέσα από τη νέα της πρωτοβουλία «An Ode to Creativity».

Τι ακριβώς είναι το «An Ode to Creativity», ποια η ιδέα πίσω από αυτό και τι σημαίνει τελικά, δημιουργικότητα για τη MullenLowe Athens; Οι Λίνα Αθανασίου, Creative Director, Χρύσα Αραμπατζή, Copywriter, και Μανώλης Φασουλάς, Art Director, μοιράζονται τις απαντήσεις με το MW και μας μυούν στον κόσμο της τέχνης.

MW: Πρόσφατα, η MullenLowe Athens μεταφέρθηκε σε νέα στέγη, την οποία «έντυσε» με μια πρωτότυπη ενέργεια. Τι είναι το «An Ode to Creativity»;

To An Ode to Creativity είναι ένα αφιέρωμα στην έμπνευση και τη δημιουργία. Στις διαχρονικές αυτές αξίες που μας γεμίζουν δημιουργικές ιδέες. Έτσι λοιπόν, αναδημιουργήσαμε τους πιο εμβληματικούς πίνακες – σύμβολα της ιστορίας της τέχνης, με μία σύγχρονη ματιά και αισθητική και χτίσαμε μία «Office Gallery» αφιερωμένη στη διαχρονική δημιουργία.

Η ενέργεια συνδυάζει τόσο το φυσικό, όσο και το ψηφιακό στοιχείο. Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

Η αρχική μας σκέψη ήταν να δημιουργήσουμε μία ιστορία που να ταξιδεύει τον επισκέπτη στον χώρο του γραφείου και να θέλει να την ανακαλύψει. Έτσι, προέκυψε και η σκέψη για τη διαδραστική υπόσταση του «An Ode to Creativity», με τα QR codes που οδηγούν στο anodetocreativity.gr, ώστε κάθε επισκέπτης να γίνεται μέρος μιας συνολικής εμπειρίας, απολαμβάνοντας τα εικαστικά αλλά και τις ιστορίες πίσω από αυτά. Τα insights που επιλέξαμε να αναδείξουμε, με σεβασμό, για τους αυθεντικούς και νέους πίνακες είναι αυτά που θεωρήσαμε πιο ενδιαφέροντα να διαβάσει ο κάθε χρήστης και επισκέπτης του site και των γραφείων μας. Κάθε νέο έργο που δημιουργήσαμε συνδέεται άμεσα με τις πληροφορίες αυτές. Ήταν μία πραγματικά ολιστική προσέγγιση της δημιουργικότητας.

Ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από την ιδέα της δημιουργίας ενός είδους… gallery τέχνης στον εργασιακό χώρο; Από πού ξεκίνησε ως ιδέα και πώς εξελίχθηκε στην πορεία;

Η ιδέα πήγαζε από την ανάγκη μας να μην βλέπει ο επισκέπτης απλώς ένα όμορφο εικαστικό, αλλά να στέκεται και να το περιεργάζεται. Να προσπαθεί να μαντέψει σε ποιον αυθεντικό πίνακα αναφέρεται το artwork και ποιους συμβολισμούς χρησιμοποιήσαμε για να τον αναδημιουργήσουμε. Να του δημιουργεί το ενδιαφέρον να σκανάρει το QR για να αποκαλυφθούν όλες αυτές τις πληροφορίες. Θεωρούμε πως η πλειοψηφία των ανθρώπων που εργάζονται ή σχετίζονται με δημιουργικούς χώρους, όπως αυτός της διαφήμισης, αντλούν έμπνευση από τον χώρο της τέχνης. Μας «τροφοδοτεί» με νέες ιδέες και συναισθήματα και αποτελεί ένα trigger για τις καλλιτεχνικές μας ανησυχίες. Εκεί λοιπόν πιστέψαμε πως έχει νόημα και ουσία να επενδύσουμε, στήνοντας τη δική μας, σύγχρονη gallery!

Στο επίκεντρο η δημιουργικότητα, λοιπόν. Τι σημαίνει creativity για τη MullenLowe, σε ευρύτερο επίπεδο;

Δημιουργικότητα για εμάς σημαίνει ελευθερία, πρωτοβουλία, πάθος, όρεξη, καινοτομία. Πολλά πράγματα πλέον σχετίζονται με το στοιχείο της δημιουργικότητας. Καθένας από εμάς, τους ανθρώπους της MullenLowe Athens, εμπνέεται από διαφορετικά στοιχεία της δημιουργικής διαδικασίας και το κράμα που δημιουργείται όταν αυτά συνδυάζονται, αποτελεί για εμάς αυτό που ονομάζουμε πετυχημένο αποτέλεσμα. Και αυτό θεωρούμε πως εκφράζεται και μέσα από την ιδέα του «An Ode to Creativity». Μια ιδέα που ξεκίνησε ως πρωτοβουλία, μία δημιουργική διαδικασία γεμάτη ελευθερία, μία δουλειά που έγινε με πάθος και όρεξη και ένα καινοτόμο αποτέλεσμα όταν καταφέραμε να κάνουμε πραγματικότητα την phygital gallery μας.


«Το 2021 ήταν η πρώτη κερδοφόρος χρονιά της εταιρείας από το 2009»

MW: Αξίζει να αναφερθούμε και στα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Πώς κινήθηκαν και ποιο το συμπέρασμα που προκύπτει από αυτά;

Δημήτρης Μιχόπουλος, Πρόεδρος & CEO

Δημήτρης Μιχόπουλος, Πρόεδρος & CEO: Πριν αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας, για το έτος 2020, η MullenLowe Athens εμφάνιζε ζημιές σχεδόν 1 εκατ. ευρώ. Το 2021 ωστόσο, κλείσαμε με κερδοφορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν η πρώτη κερδοφόρος χρονιά της εταιρείας από το 2009. Πρόκειται εξ όσων γνωρίζω για τη μεγαλύτερη ανατροπή από ζημιές σε κέρδη στη διαφημιστική αγορά μέσα σε 1 χρόνο. Αυτό το «αδύνατο» αποτέλεσμα έγινε «δυνατό» γιατί όλοι πίστεψαν στις ικανότητές τους, στο ταλέντο και στη δύναμη τους πάθους τους. Και ήρθε η ώρα να νιώσουν υπερήφανοι. Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο και ένα ακόμα μεγαλύτερο ευχαριστώ!


Συντελεστές

  • Λίνα Αθανασίου, Creative Director
  • Χρύσα Αραμπατζή, Copywriter
  • Μανώλης Φασουλάς, Art Director
  • Αργύρης Ακρίβος, Studio Manager/Art Director
  • Σταύρος Ντασόπουλος, Web Designer
  • Παντελής Καραντζής, Junior Web Developer
  • Μαρία Φωτιάδου, Senior Art Director
  • Δημήτρης Καλέρης, Art Director
  • Ηλέκτρα Βάϊς, Social Media Manager