Activation για το Isuzu D-Max μέσω social media και road show

Στο πλαίσιο του activation η MRM Athens, δημιούργησε στο Facebook την επίσημη σελίδα «Isuzu Greece», λανσάροντάς τη μέσω διαγωνισμού. Στη πρώτη φάση του διαγωνισμού οι χρήστες, καλούνταν μέσω ενός application, να κάνουν τη δική τους πρόβλεψη για τον αριθμό χιλιομέτρων που μπορεί να διανύσει το νέο Isuzu D-Max με 1 μόνο ντεπόζιτο.

Όλη η διαδρομή του αυτοκινήτου καλυπτόταν από live tracking και οι φίλοι της σελίδας στο Facebook μπορούσαν μέσα από ειδικά σχεδιασμένο Application να παρακολουθούν Live τη διαδρομή, τη θέση του αυτοκινήτου, τα χιλιόμετρα που διανύει καθώς και τα λίτρα καυσίμων που απομένουν.

H Weber Shandwick ανέλαβε τον σχεδιασμό ενός road show event, μεταφέροντας τον παλμό του διαγωνισμού σε μεγάλες περιφερειακές πόλεις όπως η Τρίπολη, η Χαλκίδα, τα Τρίκαλα, η Κοζάνη και η Αλεξανδρούπολη προσφέροντας υπηρεσίες special event management και media relations σε Τοπικά και Πανελλαδικά Μέσα. Mεγάλος χορηγός της ενέργειας ήταν τα λιπαντικά Shell Helix.