Την κατάργηση της παρουσίας εταιρειών στοιχηματισμού στο μπροστινό τμήμα της φανέλας των αθλητών πρότεινε η Premier League, με ορίζοντα τα επόμενα 3 με 5 χρόνια. Σύμφωνα με σχέδιο που παρουσίασε, οι συγκεκριμένες εταιρείες θα διατηρήσουν το δικαίωμα για χορηγία με εμφάνιση στο μανίκι. Οι χορηγίες αυτές είναι λιγότερο ορατές και κατά συνέπεια μικρότερης αξίας, σε σχέση με την παρουσία του brand στο μπροστινό μέρος της φανέλας του παίκτη.

Η Premier League θεωρεί ότι μια τέτοια κίνηση θα δώσει τη δυνατότητα στις ομοσπονδίες να αποφύγουν την απότομη οικονομική επιδείνωση, δεδομένου ότι σχεδόν οι μισές από τις κορυφαίες ομάδες είχαν ως χορηγό ένα betting brand την τελευταία σεζόν. Το διάστημα των 5 ετών που προτείνει ο φορέας λαμβάνει υπόψη τη διάρκεια των υπαρχουσών συμφωνιών.

Την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε ότι η κυβέρνηση δεν θα προχωρήσει σε απαγόρευση της παρουσίας των στοιχηματικών εταιρειών στις αθλητικές εμφανίσεις, προτιμώντας την οδό της «εθελοντικής συμφωνίας» με τα clubs. Η βρετανική κυβέρνηση δήλωσε ότι «διεξάγει την πιο ολοκληρωμένη αναθεώρηση των νόμων περί στοιχηματισμού των τελευταίων 15 χρόνων», προκειμένου να διασφαλίσει την επικαιρότητά τους στην ψηφιακή εποχή, ενώ αναμένεται και σχετικό whitepaper.

(Πηγή: Marketingweek.com)