Πάνω από 1.000 λιοντάρια μοιράστηκαν στα φετινά Cannes Lions, ωστόσο μόλις το 11% των νικητών εκπροσωπεί agencies που απασχολούν ισότιμα άνδρες και γυναίκες, στα διαφορετικά τους τμήματα αλλά και στο ΔΣ.

Σύμφωνα με το Les Lionnes (Οι Λέαινες), έναν γαλλικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό όπου συμμετέχουν 300 γυναίκες που δουλεύουν στη διαφήμιση, σχεδόν το 90% των νικητήριων projects που υποβλήθηκαν από 89 χώρες δημιουργήθηκαν από agencies που διοικούνται και είναι ως επί το πλείστον στελεχωμένα από άνδρες.

Παρά το ότι το ζήτημα του φύλου συζητήθηκε πολύ καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, με ανακοινώσεις από εταιρείες όπως η P&G και η Unilever για την καταπολέμηση των ανισοτήτων, οι Λέαινες εντόπισαν έναν τεράστιο αριθμό καμπανιών που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά από άντρες και καμία που να δημιουργήθηκε αποκλειστικά από γυναίκες.

Και φέτος, ο ίδιος ο θεσμός απένειμε τα Cannes Lionnes Equality Awards, με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής την Christelle Delarue. Για να κερδίσει το Gold Lionnes, η παρουσία των δύο φύλων στο credit sheet μιας καμπάνιας θα πρέπει να είναι απόλυτα ισότιμη, να έχει γυναίκα creative director, αλλά και ένα agency board επίσης ισοβαρές. Ενδεικτικό είναι ότι μόλις 7 από τις από τις 31.000 υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν συνολικά στη διοργάνωση πληρούσαν τα συγκεκριμένα κριτήρια. (Πηγή: TheDrum)