Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, αποκαλύπτει ότι μόλις 8 από τους 100 πλέον βραβευθέντες chief creative officers το 2018 ήταν γυναίκες. Στοιχεία από το The Big Won study καταδεινκύουν επίσης ότι από τους 300 executive creative directors και creative directors που έλαβαν πέρυσι τις περισσότερες διακρίσεις, μόλις 39 ήταν γυναίκες. Η εξόφθαλμη κυριαρχία των ανδρών στις μεγαλύτερες διακρίσεις φέρνει με τη σειρά της στο προσκήνιο και την ανισότητα που χαρακτηρίζει τα περισσότερα creative departments ανά τον κόσμο.

Αυτή η πραγματικότητα έχει οδηγήσει κάποια brands, μεταξύ αυτών τα HP, General Mills και Mars να απαιτήσουν αποδείξεις για τη διασφάλιση της διαφορετικότητας από τα agencies με τα οποία συνεργάζονται προκειμένου να διατηρήσουν τον ρόλο τους. Τον Δεκέμβριο, η CMO της Diageo ζήτησε από τα agencies στοιχεία σχετικά με το diversity και το pay-gap. Τα αποτελέσματα που έλαβε μαρτυρούν ότι ενώ υπάρχει ισχυρή παρουσία των γυναικών στις ηγετικές ομάδες των agencies –σε ποσοστό 47%-, δεν ισχύει το ίδιο και στα creative departments στα οποία μόνο το 30% των επικεφαλής είναι γυναίκες.
(Πηγή: TheDrum)