Και μετακίνηση του media budget της στο digital

(ΙΛΙΝΟΪΣ) Οι κινήσεις αυτές, τις οποίες ανακοίνωσε ο Chief Growth Officer Mark Clouse, έρχονται σε μια περίοδο όπου ο όμιλος συνεχίζει την περικοπή εξόδων, επενδύοντας όσα εξοικονομεί στους τομείς διαφήμισης και consumer support. Συγκεκριμένα, η Mondelez σχεδιάζει να αυξήσει τη συγκεκριμένη δαπάνη σε πάνω από το 10% των εσόδων της, ενώ επιθυμεί τα digital media να αντιπροσωπεύουν έως το 2018 περίπου το 30% της συνολικής της media δαπάνης. Παράλληλα, στα σχέδιά της συμπεριλαμβάνεται και η ένταξη του 50% του προϊοντικού της portfolio στον well-being κλάδο, έως το 2020, καθώς και η περαιτέρω ανάπτυξή της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

(Πηγή: Advertising Age)