Μόλις το 37% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνει ότι εμπιστεύεται απόλυτα ή σχετικά τις αποκλειστικά ψηφιακές τράπεζες. Σύμφωνα με έρευνα της YouGov, η εμπιστοσύνη στις παραδοσιακές τράπεζες κινείται σε υψηλότερα επίπεδα, ωστόσο μόνο το 24% υποστηρίζει ότι «εμπιστεύεται απόλυτα τις παραδοσιακές τράπεζες».

Μεταξύ των οικονομικών υπηρεσιών που εξετάστηκαν, μεγαλύτερη καχυποψία παρατηρείται απέναντι στα κρυπτονομίσματα, όπου πάνω από το 50% δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται καθόλου (28%) ή αρκετά (24%) τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Οι υπηρεσίες αγορά τώρα-πληρωμή αργότερα, έλαβαν επίσης χαμηλό σκορ, απολαμβάνοντας ψήφο εμπιστοσύνης από το 36% των ερευνώμενων. Η εμπιστοσύνη αποτελεί καίρια παράμετρο στον κλάδο των οικονομικών υπηρεσιών.

Η ασφάλεια συνιστά το βασικό κριτήριο επιλογής παρόχου από τους καταναλωτές διεθνώς (61%) και ακολουθούν το χαμηλό κόστος (58%), το άρτιο customer service (57%) και τα ευνοϊκά επιτόκια (50%). Περίπου 1 στους 4 (27%) αναφέρει και την ηθική της εταιρείας ως καθοριστική μεταβλητή, ενώ αντίστοιχο ποσοστό (24%) συνεκτιμά τον παράγοντα της βιωσιμότητας.

(Πηγή: Marketingweek.com)