Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen 

Έξι στους 10 Έλληνες καταναλωτές, που σκόπευαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο, αναβάλλουν την αγορά τους για περίπου 17 μήνες, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, ενώ ο προϋπολογισμός αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 10%, αναφέρει νέα έρευνα της Nielsen, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο σε 1.500 καταναλωτές πανελλαδικά.

Αν και το αυτοκίνητο παραμένει το βασικό μέσο μετακίνησης και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με τους οδηγούς επιβατηγών, που χρησιμοποιούσαν και μέσα μαζικής μεταφοράς, να δηλώνουν τις ανησυχίες τους για τα θέματα υγιεινής και προστασίας, η αναβλητική στάση των καταναλωτών για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, εκτιμάται ότι θα έχει σημαντικό αντίκτυπο για το 2020 στις πωλήσεις λιανικής.

Το κόστος τροχοπέδη και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα  
Επίσης, αναφέρεται ότι, ενώ τα κίνητρα που δόθηκαν από την κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γνωστά και οι δυνητικοί αγοραστές θετικά προσκείμενοι στην εναλλακτική αυτή, οι καταναλωτές είναι διστακτικοί ως προς την υψηλή τιμή απόκτησής του τις τρέχουσες υποδομές της χώρας για την φόρτιση τους.

Αναφορικά με τον τρόπο απόκτησης, το 50% των δυνητικών αγοραστών γνωρίζουν τη δυνατότητα απόκτησης μέσω ιδιωτικής χρονομίσθωσης και οι μισοί από αυτούς είναι διατεθειμένοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή, ιδιαίτερα εκείνοι που σκοπεύουν να αγοράσουν μια πολυτελή μάρκα.

Προτίμηση στο φυσικό κατάστημα 
Εξάλλου, το φυσικό κατάστημα των επίσημων εμπόρων παραμένει το κύριο σημείο επαφής στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου με το διαδίκτυο και τις επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών να προτιμώνται στο αρχικό στάδιο της έρευνας αγοράς, τις οποίες, ωστόσο χρησιμοποιούν οι αγοραστές πολυτελών μαρκών (online dealership).

Όσον αφορά στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, το 46% των καταναλωτών θα αγοράσει από κάποιον ιδιώτη, ενώ το 22% από επίσημο έμπορο της μάρκας του κατασκευαστή.