Μείωση της τάξης του 9,1% αναμένεται να σημειώσει, το 2020, η διεθνής διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με προβλέψεις της Zenith, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, ποσοστό το οποίο πλησιάζει τη μείωση του 9,5% που είχε προκαλέσει η διεθνής οικονομική κρίση το 2019. Επίσης, η εταιρεία προβλέπει ανάκαμψη κατά 5,8% για το 2021, ωστόσο εκτιμά ότι το οικονομικό κλίμα θα ενισχύσει περαιτέρω το digital advertising.
Συγκεκριμένα, η Zenith προέβλεψε ότι η ψηφιακή διαφήμιση θα ανέλθει σε 51% της διεθνούς δαπάνης, το 2020, και θα αγγίξει το 55% το 2022. Μάλιστα, σημειώνει ότι η δαπάνη στο digital advertising θα συρρικνωθεί μόλις κατά 2% μέσα στο 2020, ποσοστό το οποίο αποκλείει να επιστρέψει στα παραδοσιακά media μετά τη χαλάρωση της κρίσης.
Και ενώ οι μεγαλύτερες απώλειες σημειώθηκαν το τρίμηνο Μαρτίου-Μαΐου, προβλέπεται ότι μέσα στην υπόλοιπη χρονιά θα εξομαλυνθούν, ενώ σημαντικό ρόλο στην ανάκαμψη το 2021 θα διαδραματίσει και η διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκυο 2020 και του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος UEFA Euro 2020, τα οποία μεταφέρθηκαν χρονικά κατά έναν χρόνο.
(Πηγή: Marketing Week)