Απώλειες στα οργανικά έσοδά της τάξης του 23% σημείωσε η Omnicom το β΄ τετράμηνο του 2020, γεγονός που απεικονίζει τον αντίκτυπο που είχε η πανδημία του Covid-19 στην εταιρεία. Η Omnicom, ιδιοκτήτρια των ad networks, DDB και BBDO, ανέφερε έσοδα 2,8 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο Μάιος-Ιούνιος 2020, μειωμένα κατά 25% year-on-year. Επιπλέον, σημειώθηκε πτώση των λειτουργικών κερδών κατά 89% στα 62,5 εκατ. δολάρια, συγκριτικά με τα 573,7 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2019.
Το δεύτερο μεγαλύτερο agency group κατάφερε να αποκομίσει κάποια έσοδα –ύψους 150 εκατ. δολαρίων- λόγω των περικοπών θέσεων εργασίας, οι οποίες άγγιξαν τις 6.100. Επίσης, αναφέρθηκε πτώση 27% στα οργανικά έσοδα, μείωση 26% στο CRM, 28% στην εκτέλεση και υποστήριξη CRM και 13,9% στο PR.
Αναλυτές σημειώνουν ότι η μείωση των οργανικών εσόδων της Omnicom αποδείχθηκε σημαντικά χειρότερη από τον Γάλλο ανταγωνιστή της, το Publicis Groupe, το οποίο ανέφερε πτώση 13% το β΄ τρίμηνο. Η Οmnicom δήλωσε ότι η μείωση των εσόδων αναμένεται να συνεχιστεί για το υπόλοιπο του έτους.
(Πηγή: Campaign Live)