Ενισχύει τους τομείς CRM, performance marketing, e-commerce

Πτώση της οργανικής ανάπτυξής της κατά 9,6% στα 3,7 δισ. δολάρια το δ΄ τρίμηνο, σημείωσε η Omnicom, ποσοστό, ωστόσο, βελτιωμένο σε σχέση με το -11,7% του γ΄ τριμήνου. Συνολικά το 2020, η οργανική ανάπτυξη μειώθηκε κατά 11,1% στα 13,2 δισ. δολάρια. Όσον αφορά στη διαφήμιση διεθνώς, μειώθηκε κατά 9,7% το δ΄ τρίμηνο και κατά 12,2% στο σύνολο της χρονιάς, με τα media να σημειώνουν, ανά τρίμηνο, σταδιακή βελτίωση. «Αν και έχουμε λόγους να ελπίζουμε με τη διενέργεια των εμβολιασμών, έχουμε σημαντικές προκλήσεις να αντιμετωπίσουμε φέτος.

Η Omnicom θα σημειώσει θετική οργανική ανάπτυξη το 2021, αλλά θα πρέπει να παραμείνει ευέλικτη και να είναι σε επαγρύπνηση», σημείωσε ο John Wren, CEO της Omnicom. Επιπλέον, καθώς οι πελάτες της επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, η Omnicom ενισχύει τους τομείς CRM, performance marketing, e-commerce, data & analytics και consulting. Ο όμιλος παρουσίασε την πλατφόρμα Omni, η οποία επιτρέπει στους πελάτες της να συνδέουν first-party data με third-party datasets, συμβατά με το privacy, στους περισσότερους από τους κορυφαίους πελάτες του σε 60 αγορές παγκοσμίως.

(Πηγή: Campaign)