Σε επίπεδο δευτερολέπτων, σύμφωνα με το Spot Monitor

Μειωμένη ήταν η διαφημιστική προβολή των brands στο ραδιόφωνο, σε επίπεδο δευτερολέπτων, το 11μηνο 2020 σε σχέση με το 2019, αντικατοπτρίζοντας τις συνέπειες της πανδημίας στην αγορά. Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία του Spot Monitor για το 11μηνο του 2020, ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος μειώθηκε κατά 7,96% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019, καταγράφοντας συνολικά 118.906.277 δευτερόλεπτα.

Η Αθήνα κατέγραψε μείωση 13,99%, η Θεσσαλονίκη 3,91% και η Περιφέρεια 5,45%. Η κατηγορία που διαχρονικά επενδύει περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή της, σε επίπεδο δευτερολέπτων, είναι τα Τρόφιμα-Ποτά, ενώ ακολουθεί με μικρή διαφορά, το εξεταζόμενο διάστημα, το Δημόσιο. Έπεται, με μεγάλη διαφορά, η κινητή τηλεφωνία. Εξαιρουμένου του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας που βρίσκεται στην πρώτη θέση, το brand που επένδυσε περισσότερο στη ραδιοφωνική του προβολή ήταν η ΑΒ Βασιλόπουλος.