MediaCom και Havas Worldwide διατήρησαν την πρωτιά στο Top5

Αύξηση 6,9% κατάφεραν να σημειώσουν τα έσοδα από νέες συνεργασίες στα global media, το 2020, παρά την πανδημία, αν και από πλευράς creative τα έσοδα από το new business μειώθηκαν κατά 12,6%, οδηγώντας πέρυσι τα συνολικά έσοδα, στον εν λόγω τομέα, σε μείωση 5,8%. Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της R3, τα συνολικά έσοδα από new business, το 2020, ανήλθαν σε 2,56 δισ. δολάρια σε σχέση με τα 2,72 δισ. του 2019. Αν και τα συνολικά έσοδα από media new business, το 2020, αυξήθηκαν, στα πέντε κορυφαία media agencies μειώθηκαν κατά 27%. Η MediaCom διατήρησε την πρώτη θέση και πέρυσι, κερδίζοντας λογαριασμούς, όπως της Warner Bros στην Αυστραλία. Ωστόσο, ήταν το μόνο media shop που διατήρησε τη θέση του στο top 5 από το 2019.

Η Havas Worldwide βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης των creative agencies, για το 2020, αποκτώντας νέους λογαριασμούς. Όσον αφορά στους ομίλους εταιρειών, το WPP παρουσίασε την καλύτερη απόδοση, σημειώνοντας διπλάσια έσοδα και αναθέσεις από το Publicis Groupe που έμεινε στη δεύτερη θέση. Μάλιστα, το WPP κατάφερε να υπερβεί τα έσοδα του 2019 από το creative κατά 134% και από τα media κατά 161%. Στο μεταξύ, δεύτερη με βάση τον αριθμό αναθέσεων αναδείχθηκε η Dentsu.

(Πηγή: Campaign)