Το πρώτο τρίμηνο του 2021

Μείωση των organic revenues κατά 1,8% για το πρώτο τρίμηνο παρουσίασε η Omnicom, παρά την άνοδο που παρουσιάζει ο κλάδος καθώς βαδίζουμε στο τέλος της πανδημίας. «Θέλουμε λίγο ακόμη χρόνο για να γυρίσουμε από την γωνία που βρισκόμαστε τώρα και να βρεθούμε σε ένα καθαρό προς την ανάπτυξη, μονοπάτι», αναφέρει ο CEO της Omnicom, John Wren. «Τα διαφημιστικά agencies της Omnicom είδαν αύξηση 1,2% με τα media business να επανέρχονται σε θετικό πρόσημο πρώτη φορά μετά το πρώτο τρίμηνο του 2020», τονίζει ο CFO της Omnicom, Phil Angelastro.

Το CRM Precision Marketing, το οποίο περιλαμβάνει martech consulting, digital και direct marketing, ανέβηκε επίσης κατά 7,6% το πρώτο τρίμηνο. Είναι ένας τομέας όπου η Omnicom συνεχίζει να επενδύει, τονίζει ο John Wren αναφερόμενος και στη πρόσφατη εξαγορά της digital marketing εταιρείας Areteans, η οποία θα εισαχθεί στο consulting group, Credera. Τέλος, ο John Wren έκανε λόγο και για τη νέα πλατφόρμα Omni, η οποία λειτουργεί για τα agencies και τα groups της εταιρείας.

(Πηγή:Campaign)