Μείωση των οργανικών πωλήσεών του διεθνώς κατά 13%, το β΄ τρίμηνο του 2020, ανακοίνωσε το Publicis Groupe ελέω της πανδημίας του Covid-19, αν και τα καθαρά έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 2,6%. Ειδικότερα, κατά 7,6% μειώθηκαν οι οργανικές πωλήσεις για τη Βόρεια Αμερική, εν γένει, και κατά 6,8% για τις ΗΠΑ.

Στην Ευρώπη, η μείωση ήταν μεγαλύτερη και κυμάνθηκε σε 23,5%, καθώς στη γηραιά ήπειρο τα μέτρα περιορισμού διατηρήθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του β΄ τριμήνου, ποσοστό το οποίο επαναλήφθηκε και στη Μέση Ανατολή και Αφρική.

Εξάλλου, στην περιοχή Ασίας και Ειρηνικού οι οργανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 20,2% και στη Λατινική Αμερική κατά 5,7%. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Publicis Groupe, Arthur Sadoun, δήλωσε ότι «η εταιρεία κατάφερε να ανακοινώσει στοιχεία για το growth της, που ξεπερνούν τα νούμερα της αγοράς», γεγονός το οποίο απέδωσε κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ.
(Πηγή: Ad Age)