Β. Αμερική και Ευρώπη οι «προβληματικές» αγορές

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η αιτία; Οι περικοπές των budgets των πελατών σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη. Έτσι, από το 4%, η πρόβλεψη μειώθηκε τέλη Αυγούστου σε 3,5% και με την τελευταία ανακοίνωση σε 2,5 με 3%. Για να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση της ανάπτυξης στις ώριμες αγορές, ο Sir Martin Sorrrell, CEO του ομίλου, σπρώχνει την εταιρεία σε νέες περιοχές, όπως η Μαλαισία και η Βραζιλία. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να εκφράζουν ανησυχίες για την υγεία της αμερικανικής οικονομίας, με έναν «σκληρό» Σεπτέμβριο.

«Η Β. Αμερική είναι ο μεγαλύτερος “ένοχος” για την πτώση», αναφέρει ο Ian Whittaker, αναλυτής της Liberum Capital. Σύμφωνα με τον Sorrell, η εταιρεία σχεδιάζει να δαπανήσει συνολικά τη φετεινή χρονιά σε εξαγορές κάπου μεταξύ 475 και 630 εκατ. δολαρίων, έχοντας ολοκληρώσει 56 συμφωνίες στα πρώτα τρία τετράμηνα του 2012. Μεταξύ αυτών ήταν και η τεράστια επένδυση στο digital agency AKQA. Ο όμιλος θα συνεχίσει στο δρόμο των εξαγορών και την επόμενη χρονιά, εστιάζοντας στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές, πέρα από τη Δυτική Ευρώπη και τη Β. Αμερική.  Οι πωλήσεις του τρίτου τετραμήνου του WPP ανήλθαν σε 4 δις. δολάρια.